poniedziałek, 19 lipca 2010

Pierwsze słowa...

Najważniejsze jest to pierwsze zdanie – tak mówią, a ja się z tym w 100% zgadzam. Ma przykuć uwagę, zaskoczyć, zafrapować i wprowadzić w nastrój. To już zdanie czwarte, więc mogę mniemać, że to pierwsze was zatrzymało. Nikt nie mówi, jaka powinna być zawartość zdania piątego.

Myślę, że to dobry moment, by pojawiła się bohaterka tego dziennika. Jestem mamą Córki i Syna,a także właścicielką Guga Studio - Centrum Kultury i Rozwoju Dziecka na poznańskich Naramowicach. Praca stała się moją pasją. Amatorka czarnej kawy w niebieskiej filiżance, która nigdy nie mówi nigdy. Miłośniczka zapachu nowych książek i wspólnego gotowania z przyjaciółmi.

Wielbicielka gry w piłkarzyki i kalambury. Zawodowo skutecznie załatwia rzeczy niemożliwe, cuda zajmują więcej czasu. Zaprzyjaźniona z aniołami. Cieszy mnie obraz uśmiechniętego dziecka, które wchodząc do wnętrz Guga Studio woła od razu "Cioooocia Gosiaaaaa".

PS Historia znów zatoczyła koło. Dwa lata temu, także w lipcu, rozpoczęłam pisanie firmowego bloga - a teraz, teraz liczy się tylko Guga Studio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...